jesli temat byl poruszany to proszęo link, do tej pory nie znalazlem podobnych objawów ani dokładnej odpowiedzi.
Od paru dni zaobserwowałem takie objawy
na 1 i na 2 biegu przy wysprzęglaniu pod sam koniec czuc lekkie szarpniecie jakbym nie do końca wysprzłęgliło, podobne do " jakbm nie czuł sprzęgłą" . Na wyższych biegach jest ok. Nie jestem pewien czy przy dodawaniu gazu na wyższych biegach auto nie ciągnie przypadkiem trochę słąbiej. I tu moje pytanie jak to sprawdzic? Czy pada sprzęgło czy już dwumasa?
Probowalem na zaciągniętym ręcznym puszczać sprzęgło i dodawać gazu, wcześniej octa gasła teraz nie. Czy takie objawy sa przy dwumasie czy przy konczacym sie sprzęgle?
I teraz ostatnie pytanie jakie koszty? Biore pod uwag dobry zamiennik auto ma 230 000 i na pewno nie dam zarobic ASO
Dzięki
Wydaje mi się kolego, że rózne mogą być objawy, mnie się rozpadło sprzęgło DM przy 210 tys km, były objawy lekkiego szarpania przy ruszeniu myślałem, że to docisk paska klinowego a to się rozpadała DM. Zdaje się, że jednak nie zdiagnozuje tego nikt bez rozbiórki więc proponuję jezdzić do końca. Tak na marginesie ja dojechałem o własnych siłach z ASO do innego warsztatu. Koszt naprawy to niecałe 1.7 tys zł za oczywiście dobrą JM i nie daj sobie kitu wcisnać że jest gorsza cieżej chodzi i ma większe wibracje itp, no chyba, że nie musisz liczyć się z kasiorą. pozdrówka
wlasnei tez licze sie z dwumasa i tu nasuwa sie temat kosztow, w zaufanym warsztacie z robocizna chca 3,5 tysiaka 2 kola DM, 1 sprzegło 500 robocizna, w innym znowu 2500 skad takie rozbieznosci ? nie mowiac o aso gdzie sie wszystko na 4500 nie che skonczyc
wlasnei tez licze sie z dwumasa i tu nasuwa sie temat kosztow, w zaufanym warsztacie z robocizna chca 3,5 tysiaka 2 kola DM, 1 sprzegło 500 robocizna, w innym znowu 2500 skad takie rozbieznosci ? nie mowiac o aso gdzie sie wszystko na 4500 nie che skonczyc
A nie lepiej założyć komplet od VR6 ???
Całość zamknie się ~1000 zł z wymianą....
co do testu to zaciągasz ręczny wbijasz 4 bieg i ruszasz.
Jak zgaśnie to masz sprzęgło ok.
wlasnei tez licze sie z dwumasa i tu nasuwa sie temat kosztow, w zaufanym warsztacie z robocizna chca 3,5 tysiaka 2 kola DM, 1 sprzegło 500 robocizna, w innym znowu 2500 skad takie rozbieznosci ? nie mowiac o aso gdzie sie wszystko na 4500 nie che skonczyc
Nie wiem koledzy gdzie takie ceny macie, mój ojciec niedawno wymieniał u siebie kompletne sprzęgło z dwumasem i z tego co mi mówił to za wszystko dał niecałe 1300 i jakieś trzy stówy za robote. Dziwne to dla mnie, zbyt wielkie różnice cenowe, a nie kupował jakiś tanich podróbek, tylko wszystko firmowe.
Komentarz